بازارچه فروش محصولات روستاییان بزودی در بمپور راه‌اندازی می‌شود


بازارچه فروش محصولات روستاییان بزودی در بمپور راه‌اندازی می‌شود

زاهدان- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان بمپور در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه فروش محصولات روستاییان با هدف استفاده از ظرفیت و توان آنان در تحقق اهداف شعار سال مبنی بر «جهش تولید» بزودی در این بخش راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا زینب علم روز پنجشنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی بمپور اظهارداشت: ایجاد کارگاه‌های مختلف و همچنین بازارچه فروش محصولات روستاییان شامل فروش محصولات کشاورزی از مهمترین برنامه‌های دهیاران است بطوریکه با راه‌اندازی این کارگاه‌ها زمینه اشتغالزایی و توسعه روستا فراهم می‌شود.

وی افزود: در همین راستا تا کنون چندین کارگاه خیاطی و سوزن دوزی برای زنان سرپرست خانوار در بخش مرکزی بمپور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد این کارگاه‌ها درحال افزایش است.

بخشدار مرکزی بمپور گفت: با توجه به درخواست بانوان نسبت به برگزاری کلاس‌های خیاطی و سوزن دوزی بزودی دوره‌های رایگان آموزش سوزن دوزی و همچنین خیاطی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: توجه به ظرفیت‌های روستاها و استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند اقدام مناسبی در راستای چرخه تولید باشد بطوریکه اگر زمینه حمایت روستاییان در بخش تولیدات در دستورکار تمامی دستگاها قرار گیرد شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

به گزارش ایرنا شهرستان بمپور در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در