فرماندار بمپور: کار جهادی تنها راه رفع مشکلات است 


فرماندار بمپور: کار جهادی تنها راه رفع مشکلات است 

زاهدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بمپور در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همان‌طوریکه فرزندان دلیر و رشید انقلاب توانستند در جنگ هشت سال تحمیلی به پیروزی برسند ما هم باید با کار جهادی زمینه پیروزی بر مشکلات اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش ایرنا ابراهیم افرازه روز پنجشنبه در نشست با بخشدار و دهیاران بخش مرکزیبمپور به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد زیرا این هفته گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که با عشق، شجاعت و با تاسی از سرور و سالار شهیدان توانستند با ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه حق علیه باطل به پیروزی برسند.

وی بیان کرد: دشمن با برنامهریزیهای گسترده قصد داشت تا بوسیله کشور همسایه زمینه نابودی کشور و انقلاب را رقم بزند که خوشبختانه با هوشیاری امام شهیدان و فرزندان رشید انقلاب تمامی نقشههای آنان نقش بر آب شد.
فرماندار بمپور گفت: اگرچه در زمان جنگ کشور دارای هیچگونه تسلیحات نظامی و جنگی نبود اما فرزندان رشید انقلاب با تاسی از سرور و سالار شهیدان و همچنین سلاح ایمان و شجاعت توانستند بر دشمن بعثی به پیروزی برسند.

وی اظهارداشت:با توجه به اینکه این روزها دشمنان انقلاب از راه‌های مختلف سعی بر نا امیدی مردم از انقلاب را در دستورکار خود قرار داده مسوولان هم با انجام کارهای جهادی میتوانند این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان بمپور در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...