مدیر کل اوقاف گیلان :رسالت این مجموعه در مسیر مکتب و ارزش های شهدا است


مدیر کل اوقاف گیلان :رسالت این مجموعه در مسیر مکتب و ارزش های شهدا است

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: رسالت و فعالیت سازمان اوقاف و امور خیریه در مسیر مکتب و ارزش های شهدا، تبلیغ و ترویج ایثار و شهادت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ستار علیزاده روز پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسم ادای احترام کارکنان اوقاف و امور خیریه گیلان به مقام شهدای گمنام در بوستان ملت رشت افزود: شهدا با شهادت خود راه چگونه زندگی کردن، دل نبستن به دنیا و مقاومت در برابر استکبار را به ما آموختند.

وی شهدا را امام زادگان عشق توصیف کرد و اظهار داشت: مزار شهدا، یادآور خداخواهی و مظهر تلاش برای تقرب به درگاه الهی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تلاش مضاعف برای خدمت به مردم را از دیگر آموزه های سیره شهدا دانست و خاطر نشان کرد: در مقابله با مشکلات جامعه، شهدا الگوی بسیار خوبی برای ما هستند.

وی با بیان اینکه شهدا، ادامه دهنده راه امامزادگانی هستند که کارکنان سازمان اوقاف توفیق خدمتگزاری آنها را دارند، اضافه کرد: هدف مشترک شهدا و امامزادگان، احیای اسلام و ارزش‌ های الهی و مکتب قرآن بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اظهار داشت: جوانان رزمنده ایرانی در هشت سال دفاع سخت، به شهادت رسیدند که مکتب اسلام تبلیغ شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: اولین هفته دفاع مقدسی است که این شهید را در کنار خود نداریم اما دعا می کنیم ادامه دهندگان خوبی برای راه شریف آن مرد بزرگ باشیم.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403