2 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در بروجرد فعال شد


2 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در بروجرد فعال شد

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: برای انتخاب رشته مطلوب دانش آموزان پذیرفته شده مرحله نخست کنکور سراسری امسال 2 پایگاه در سطح این شهرستان فعال شد.

محمد مهرافزون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ۲ پایگاه امید و پیوند مشاوران با استفاده از نرم افزارهای مورد تایید سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته برای مراجعان به این مراکز خواهند کرد.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود داوطلبان برای انتخاب رشته مناسب از مراجعه به مراکز بدون مجوز خودداری نمایندو از مشاوره پایگاههای تعیین شده که افرادی کارشناس و مجرب هستند بهره مند شوند.

وی بیان‌کرد: امسال کنکور سراسری در بروجرد با حضور پنج هزار و ۵۸۴ داوطلب برگزار شد، که ۲ هزار و ۳۳۵ نفر از این تعداد مرد و مابقی را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیر اموزش و پرورش بروجرد افزود: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و ۹۱۵ نفر در رشته ریاضی و انسانی، ۲۶۵ نفر در رشته هنر، ۲ هزار و ۸۳۴ نفر در رشته تجربی و ۵۷۰ نفر در رشته زبان های خارجی بایکدیگر رقابت کردند.

مهرافزون بیان داشت: خدمات این پایگاه های انتخاب رشته به صورت حضوری و غیرحضوری با تعیین وقت قبلی صورت می‌گیرد و در نوبت صبح و بعد ازظهر آماده خدمت رسانی مشاوره ای و شغلی به دانش آموزان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط