2.7 میلیارد ریال پرونده تخلف در نقده تشکیل شد


2.7 میلیارد ریال پرونده تخلف در نقده تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیارد و 700 میلیون ریال تخلف در قالب 93 پرونده تخلف تشکیل شده است.

قربان انوشه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده تخلف در قالب یک‌هزار و ۹۶۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی، سردخانه‌ها، تولیدی و انبارها کشف شده است.

وی ادامه داد: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب در کسب، عرضه خارج از شبکه احتکار، حمل و نگهداری کالاهای قاچاق و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات در این دوره بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده با اشاره به کالاهای مورد تخلف، گفت: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع انواع برنج، نان، سیگار، گوشی موبایل، مصالح ساختمانی و انواع مواد غذایی بوده است.

انوشه بیان کرد: سامانه مردمی ۱۲۴ این شهرستان آماده دریافت انتقادها و شکایت‌های مردمی است و شهروندان می‌توانند ۲۴ ساعته شکایت‌های خود را در این سامانه ارائه دهند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹ فقره شکایت مردمی از طریق این سامانه به ثبت رسید که طی بازرسی‌ها فقط ۲۵ فقره تخلف تشخیص داده شده است.

به گزارش ایرنا شهرستان ۱۲۷ هزارنفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بوده و با ۹۲ روستای تابعه در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

پنج هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در شهرستان نقده فعالیت می‌کند که ۸۸ درصد آنها شامل چهار هزار و ۹۵۲ واحد دارای پروانه کسب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها