فرماندار مراغه: بانوان نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه دارند


فرماندار مراغه: بانوان نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه دارند

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و توانایی بانوان در حوزه‌های مختلف در برنامه کاری شهرستان قرار دارد گفت: بانوان نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه دارند.

به گزارش ایرنا، سید علی موسوی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از بانوان شهرستان اظهار داشت: در جامعه امروزی ضرورت حضور بانوان بسیار بیشتر از گذشته حس می شود.
وی ریشه مشکلات جامعه امروزی را بیشتر در حوزه فرهنگی دانست و گفت: به عنوان مثال دشمن در موضوع اعتیاد بسیار سرمایه گذاری کرده و با استفاده از نقاط ضعف موجود در این حوزه، سعی در ضربه زدن به جوانان کشورمان است.
وی افزود: متاسفانه مشکلات زیادی در حوزه های مختلف داریم و تنها راهکار حل و رفع مشکلات حفظ اتحاد و همدلی است که در این میان بانوان می توانند نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: در دولت تدبیر و امید بیشترین تعداد بانوان در پست های مختلف به عنوان بخشدار، شهردار و معاونان استاندار و فرماندار و روسای ادارات به کار گرفته شدند.
حکیمه انتظاری افزود: حضور فعال بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست و بانوان به برکت انقلاب اسلامی ایران در کنار دیگر مسوولان نام کشورمان را به عنوان کشوری آزادی خواه و با اقتدار در جهان معرفی کرده اند.
وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران بانوان می توانند در عرصه های مختلف حضور داشته و در راستای اهداف انقلاب فعالیت کنند.
وی افزود: در این راستا انتظار داریم با حفظ جایگاه و شان بانوان این اعتماد همچنان ادامه داشته باشد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...