سرقت گازوئیل از لوله‌های انتقال سوخت رفسنجان


فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری اعضای باندی خبر داد که با دستکاری خطرناک در خط...

سرقت گازوئیل از لوله‌های انتقال سوخت رفسنجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری اعضای باندی خبر داد که با دستکاری خطرناک در خط لوله انتقال سوخت از رفسنجان به کرمان، اقدام به سرقت تدریجی گازوئیل می‌کردند.

سردار "عبدالرضا ناظری"در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل از خودرویی که از خط لوله انتقال سوخت «رفسنجان - کرمان» برداشت می‌کرد و متواری شدن متهم، مراتب تحت عنوان قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این رابطه با استفاده از اطلاعات و سرنخ‌هایی که از خودروی توقیفی به دست آمد، دو نفر از همدستان متهم متواری، شناسایی و در دو عملیات پلیسی در شهر کرمان دستگیر شدند اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه متهم فراری نیز در یکی از استان‌های جنوبی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۴ عضو این باند در کرمان و یکی از استان‌های جنوبی کشور گفت: این تبهکاران ۳ شیر تخلیه و یک فشار شکن بر روی خط لوله انتقال سوخت رفسنجان به کرمان تعبیه کرده بودند و در زمانهای خلوت، اقدام به بارگیری سوخت در مخازن تعبیه شده در کامیون کرده و در پوشش حمل مصالح ساختمانی اقدام به انتقال آنها می‌کردند.

ناظری با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند ادامه داد: براساس محاسبات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ این افراد یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان را سرقت کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق