1800 واحد مسکن مهر در شهر جدید بینالود ناتمام مانده است


1800 واحد مسکن مهر در شهر جدید بینالود ناتمام مانده است

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: ساخت هزار و 871 واحد مسکن مهر در این شهر واقع در شمال استان خراسان رضوی کامل نشده و ناتمام مانده است.

حمیدرضا یزدانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کل سهمیه شهر جدید بینالود از طرح مسکن مهر سه هزار و ۷۲۲ واحد بود که ۷۶ درصد پیشرفت اجرایی دارد و از این تعداد تاکنون هزار و ۸۵۱ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان مسکن مهر و دارای قرارداد پیش فروش در بینالود ۲ هزار و ۱۵۰ نفر است که از کل واحدهای به بهره ‌برداری رسیده در این طرح هزار و ۶۶۳ واحد تحویل متقاضیان شده و باقی واحدها نیز در نوبت تحویل به آنان است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید بینالود گفت: از کل واحدهای مسکن مهر بینالود ۲ هزار و ۸۲۰ واحد توسط انبوه سازان ساخته شده که از این تعداد هزار و ۵۵۴ واحد به بهره برداری رسیده است، ۹۷ واحد به صورت انفرادی ساخته شده که به طور کامل به بهره برداری رسیده، ۸۰۵ واحد نیز مربوط به تعاونی‌ها است که از این تعداد ۲۰۰ واحد تکمیل شده است.

وی افزود: اغلب تعاونی‌های مسکن مهر از برنامه عقب هستند، برخی از واحدهای مسکن مهر متعلق به این گروه در بینالود در حد فونداسیون بوده و بدون متقاضی است، با این حال بیشتر این واحدها تعیین تکلیف شده‌اند.

یزدانی اظهار امیدواری کرد تا یک ماه آینده ۲۴۸ واحد مسکن مهر این شهر به بهره برداری برسد.

شهرجدید بینالود در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

طرح ملی مسکن مهر در دولت نهم در کشور به اجرا درآمد و ساخت واحدهای مسکونی در این طرح از سال ۱۳۸۶ آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا