کلینیک سینا مهر تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه آسیا قرار دارد


کلینیک سینا مهر تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه آسیا قرار دارد

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی کلینیک سینا مهر، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی کلینیک سینا مهر، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه، دستور داد با هماهنگی مدیریت آتش سوزی، تیم ویژه کارشناسی برای تسریع در ارزیابی و پرداخت خسارت های وارد شده در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدامات لازم را به عمل آورد.

بنابراین گزارش، بیمه آسیا به پاس اعتماد و اطمینان بیمه گذاران و پس ازصدور مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیربط، کارشناسان متخصص خود را بلافاصله به محل حادثه اعزام می کند تا برآورد میزان خسارت ها انجام پذیرد.

این گزارش می‌افزاید: بدیهی است پس از بررسی‌های اولیه کارشناسی، مبلغی به عنوان علی الحساب به بیمه گذار پرداخت شده و پس از تکمیل پرونده و برآورد خسارت‌ها، مبلغ نهایی پرداخت خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک