ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه باید تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد


ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه باید تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد

کرمانشاه- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، خواستار اتمام عملیات ساخت ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه واقع در دهکده المپیک شد و گفت: اتمام این پروژه در اولویت برنامه‌های دولت برای سال‌جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در جریان بازدید از روند ساخت این ورزشگاه افزود: تلاش ما تامین اعتبارات ساخت این ورزشگاه است و تاکید داریم که در نهایت اسفند امسال به بهره برداری برسد.

او با اشاره به نیاز ۵۰ میلیارد تومانی پروژه برای اتمام گفت: مشکلات تامین اعتبار این پروژه را حل می کنیم و انتظار داریم به روند کار تسریع دهید.

نوبخت تاکید کرد که ورزشگاه ۶ هزار نفری کرمانشاه برای سال آینده باید در اختیار جوانان کرمانشاهی قرار گیرد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز گفت: براساس توافق قبلی باید این پروژه بهمن امسال به اتمام برسد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه نیز گفت: برای این پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که اگر با این میزان به اتمام نرسد ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز اختصاص می دهیم.

حبیب الله وفایی، با بیان اینکه این پروژه مجموعه چند منظوره ورزشی است، پیشرفت فیزیکی آن را حدود ۷۰ درصد اعلام کرد.
معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در ادامه سفرهای‌ استانی خود چهارشنبه شب وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در فرودگاه از معاون رییس جمهوری استقبال کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه بعد از بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری به شهر هرسین می رود و ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل را در این شهرستان افتتاح می کند.

حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری از دیگر برنامه های دکتر نوبخت در این سفر است.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه این سفر بعدازظهر پنجشنبه به غرب کرمانشاه سفر می کند و بعد از بازدید از پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین، مجموعه فرهنگی و یادمان شهدای گیلانغرب را افتتاح و همچنین در مراسم کلنگ‌زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه روستای گورسفید شرکت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن