هامس رودریگز: فصل گذشته نمی خواستم در رئال مادرید بمانم اما به من اجازه جدایی داده نشد


هامس رودریگز: فصل گذشته نمی خواستم در رئال مادرید بمانم اما به من اجازه جدایی داده نشد

هافبک کلمبیایی سابق لوس بلانکوس فرصت ترک این تیم را داشته است. 

هامس رودریگز، هافبک کلمبیایی سابق باشگاه رئال مادرید در تابستان امسال به اورتون پیوست تا مجددا شاهد همکاری او با کارلو آنچلوتی باشیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، تابستان گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه اتلتیکو مادرید به هامس رودریگز مطرح شده بود. اکنون هامس اذعان می کند که از یک باشگاه پیشنهادی داشته است اما نام آن را فاش نمی کند. او در این رابطه می گوید:

تابستان سال گذشته پیشنهاد بسیار خوبی از سوی یک باشگاه دریافت کردم که نمی خواهم نام آن باشگاه را فاش کنم اما می توانستم به آن باشگاه بروم زیرا در رئال مادرید فرصت زیادی برای بازی کردن در اختیار من قرار نمی گرفت. با این حال، به دلیل برخی مسائل به من اجازه جدایی از باشگاه داده نشد. به همین خاطر، فصل گذشته نیز در رئال مادرید ماندم اما من خواستار چنین چیزی نبودم زیرا می دانستم که فرصت زیادی برای بازی کردن در اختیار من قرار نخواهد گرفت.

از هامس رودریگز درباره مقایسه میان کارلو آنچلوتی، زین الدین زیدان و رافائل بنیتس سوال شد و او پاسخ داد:

آن ها افراد بسیار خوب و مهربانی هستند. همه از میزان اعتماد کارلتو نسبت به من مطلع هستند. مدت زیادی زیر نظر رافا بنیتس کار نکردم. زیر نظر زیدان فرصت زیادی برای بازی کردن در اختیار من قرار نگرفت زیرا هنگامی که با افراد و بازیکنانی خاص موفق به کسب عناوین قهرمانی می شوید، اعتماد خود را نسبت به آن ها از دست نخواهید داد. وضعیت من زیر نظر زیدان اینگونه بود اما من از هر 3 مربی چیزهای زیادی یاد گرفتم.

همچنین بخوانید:

پدرخوانده هامس رودریگز: پسرم پیش از امضای قرارداد با اورتون، می خواست به اتلتیکو مادرید ملحق شود

کارلو آنچلوتی: کیفیت هامس رودریگز باعث می شود او راحت بازی کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان