پیروزی قاطع استقلال برابر نماینده عربستان


پیروزی قاطع استقلال برابر نماینده عربستان

شفقنا – استقلال با پیروزی سه بر صفر برابر الاهلی عربستان به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد تا حریف احتمالی الهلال در یک هشتم نهایی باشد. به گزارش شفقنا ورزشی، دو تیم  استقلال و الاهلی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند. این دیدار درحالی برگزار می شود […]

پیروزی قاطع استقلال برابر نماینده عربستانپیروزی قاطع استقلال برابر نماینده عربستان

شفقنا – استقلال با پیروزی سه بر صفر برابر الاهلی عربستان به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد تا حریف احتمالی الهلال در یک هشتم نهایی باشد.

به گزارش شفقنا ورزشی، دو تیم استقلال و الاهلی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند.

این دیدار درحالی برگزار می شود که تیم عربستان با ۶ امتیاز صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد قطعی کرده است این درحالی است که استقلال تنها دو امتیاز دارد و برای صعود باید پیروز بازی شود.

ترکیب دو تیم

استقلال

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی.

الاهلی

محمد العویس، سعد المولد، محمد الفتیل، عمر السوما، مارکو مارین، تلال علی، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن عبدالله، هانی اسماعیل، یوسف سعد و محمد اسیری.

نخستین موقعیت جدی را مهدی قائدی روی دروازه الاهلی خلق کرد که داور خطا روی او را پنالتی تشخیص نداد.

استقلال می توانست در دقیقه ۱۱ گل نخست را به ثمر رساند. پاس زیبایی قائدی به دیاباته رسید و ضربه دقیق این بازیکن در حال ورود به دروازه بود اما سنگربان الاهلی با واکنشی زیبا آن را مهار کرد تا دروازه این تیم بسته نگه داشته شود.

در دقیقه ۲۱ ضربه آزاد دیدنی وریا غفوری را بازهم سنگربان الاهلی به خوبی مهار کرد تا استقلال با درخشش سنگربان الاهلی نتواند به گل برسد.

یک دقیقه بعد این بار الاهلی می توانست به گل برسد که شوت سنگربان بازیکن این تیم را حسینی به زیبایی و رشادت مهار کرد تا بازی با واکنش های خوبی دروازبان های دو تیم بدون گل باشد.

در دقیقه ۲۶ بازهم استقلال با بدشانسی نتوانست به گل دست پیدا کند و ضربه علی کریمی به تیر دروازه خورد.

بازی خوب استقلال در نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا اینکه قائدی سرانجام دروازه الاهلی را در دقیقه ۲۸ باز کرد.شوت دقیق این بازیکن جوان با وجود دخالت سنگربان الاهلی به گل تبدیل شد تا قفل دروازه تیم سعودی باز شود و استقلال با یک گل پیش افتد.

در دقیقه ۳۵ الاهلی می توانست گل تساوی را به ثمر رساند اما مهاجم این تیم ضربه سر خود را با بی دقتی به بیرون فرستاد.

بازی خوب استقلال با درخشش قائدی ادامه پیدا کرد و آبی پوشان گل دوم را به ثمر رساندند.

ارسال دقیق قائدی در آستانه دروازه به علی کریمی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر آسان دروازه الاهلی را برای دومین بار باز کرد تا آبی پوشان با دو گل پیش افتند.

استقلال که دروازه الاهلی را به توپ بسته بود در دقیقه ۴۲ بازهم فرصت گلزنی داشت که این بار ضربه سر مطهری را سنگربان الاهلی مهار کرد.

در دقیقه ۴۴ آبی پوشان پایتخت گل سوم را به ثمر رساندند که داور این گل دیاباته را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد.

نیمه دوم

استقلال در نیمه دوم یک تعویض اجباری داشت و دانشگر به جای وریا غفوری که مصدوم شد به میدان رفت.

در نیمه بازی خوب استقلال بازهم ادامه داشت و ابی پوشان تیم برتر میدان بودند. دیاباته در دقیقه ۵۳ توانست گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

ارسال دقیق علی کریمی به دیاباته رسید تا این بازیکن با یک ضربه سر دقیق دروازه الاهلی را باز کند و آبی پوشان با سه گل پیش افتند.

در دقیقه ۶۶ فرشید باقری به جای روزبه چشمی به میدان رفت و چند دقیقه بعد هم علی کریمی مصدوم شد و زکی پور به جای او وارد زمین شد.

در دقیقه ۷۹ شوت سنگین بازیکن الاهلی را حسینی از طاق دروازه بیرون کشید تا نمایش خوب او ادامه داشته باشد.

در نهایت بازی با همین نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم به عنون تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.آبی پوشان در دور بعد به مصاف الهلال خواهند رفت.

خلاصه بازی استقلال ایران ۳ – الاهلی عربستان ۰+ویدئو

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند