تیم بی نقص و با انگیزه/ وقتی استقلالی ها به خواسته خود رسیدند


تیم بی نقص و با انگیزه/ وقتی استقلالی ها به خواسته خود رسیدند

شفقنا – استقلال در دیدار برابر الاهلی عربستانی یکی از بهترین بازی های خود را در فصل اخیر به نمایش گذاشت. به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در دیدار برابر الاهلی عربستان به پیروزی نیاز داشت و به خوبی توانست که به خواسته خود دست پیدا کند. آبی پوشان پایتخت حریف عربستانی را تحقیر کردند و توانستند که با سه گل […]

تیم بی نقص و با انگیزه/ وقتی استقلالی ها به خواسته خود رسیدندتیم بی نقص و با انگیزه/ وقتی استقلالی ها به خواسته خود رسیدند

شفقنا – استقلال در دیدار برابر الاهلی عربستانی یکی از بهترین بازی های خود را در فصل اخیر به نمایش گذاشت.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در دیدار برابر الاهلی عربستان به پیروزی نیاز داشت و به خوبی توانست که به خواسته خود دست پیدا کند.

آبی پوشان پایتخت حریف عربستانی را تحقیر کردند و توانستند که با سه گل به پیروزی دست پیدا کنند تا علاوه بر جبران شکست در دیدار رفت به عنوان تیم نخست هم به دور بعد راه پیدا کنند.

پیروزی استقلال در این دیدار به هیچ وجه شانسی نبود.آبی پوشان از همان ابتدای بازی تیم برتر بودند و تا پایان هم بازی روبه جلو و هجومی را به نمایش گذاشتند تا با شایستگی کامل به دور بعد راه پیدا کنند.

تیم آبی پوش در این دیدار در همه خطوط خوب و بی نقص ظاهر شد. مثل همیشه نقطه قوت استقلال خط حمله این تیم بود. نامجو مطلق به خوبی می دانست که استقلال برابر برنده شدن نیاز به ترکیبی هجومی دارد و به همین خاطر برخلاف دیدارهای قبلی مطهری را هم در ترکیب اصلی به میدان فرستاد تا تیم با سه مهاجم بازی کند.

قرار گرفته شدن مطهری در ترکیب اصلی باعث شد تا فضا با قائدی بیتشر مهیا شود و این بازیکن ریز نقش زهر خود را به خوبی ریخت و توانست گل نخست را به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم به زیبایی به علی کریمی بدهد.

مهاجم بلند قد اهل مالی استقلال در این بازی سرانجام بعد از چند بازی که ناامید کننده بود خودی نشان داد و توانست گلزنی کند. او البته یک گل دیگر هم وارد دروازه حریف کرد که داور آن را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد.

آمادگی مثلث خط حمله استقلال قبل از رویارویی با الهلال بهترین خبر برای این تیم است.

استقلال در خط میانی هم بسیار خوب ظاهر شد.هم علی کریمی مثل همیشه موثر و تاثیر گذار بازی کرد. او هم یک گل به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم به دیاباته داد و نباید از بازی خوب فرشید اسماعیلی هم گذشت.

البته مثل همیشه مسعود ریگی هم بسیار خوب و پرتلاش بود و اجازه بازیسازی را به خط میانی الاهلی نداد.

نوبت به خط دروازه می رسد که حسینی بعد از فشار زیادی که تحمل کرد توانست یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذارد. او در نیمه اول یک سوپر واکنش داشت و در نیمه دوم هم یک مهار خوب داشت تا ثابت شود که برای پیروزی استقلال باید هم خط حمله بسیار خوب باشد و هم دروازه بان این تیم که در این دیدار اینگونه بود.

می توان نتیجه گرفت که استقلال برابر الاهلی که انگیزه ای برای پیروزی نداشت یک بازی خوب و بی نقص را به نمایش گذاشت و با شایستگی هم به پیروزی رسید و هم به دور بعد راه پیدا کرد.این استقلال اگر چنین بازی خوبی را در مراحل بعد تکرار کند قطعا شانس بالایی برای فینالیست شدن خواهد داشت.

منبع: شفقناورزشی

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی