بانوی مسافر بر اثر سقوط داخل دره در رامسر جان باخت


بانوی مسافر بر اثر سقوط داخل دره در رامسر جان باخت

نوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی رامسر گفت که یک بانوی 27 ساله مسافر اهل بروجرد بر اثر سقوط به داخل دره‌ای در منطقه جواهرده جان خود را از دست داد.

سرهنگ علی قیصری چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه حوالی غروب امروز در منطقه " بامسی " جاده گردشگری جواهرده رخ داده است .

وی توضیح داد که زن جوان ۲۷ ساله بروجردی به هنگام تماشای مناظر طبیعی منطقه به داخل دره سقوط کرد و پس از انتقال به بیمارستان رامسر بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.

یک جوان گیلانی هم خرداد ماه امسال بر اثر سقوط از ارتفاع در مسیر جاده جواهر ده جان خودش را از دست داده بود.

سال گذشته نیز سقوط یک دستگاه سواری پیکان به دره ای در همین منطقه چهار نفر را به کام مرگ کشاند.

با وجود وضعیت قرمز کرونایی در استان مازندران و شهرستان رامسر در غرب این استان هزاران مسافر و گردشگر در طول فصل تابستان و در این فصل به این شهرستان مسافرت کردند.

رروستای جواهرده در ‎ ۲۷کیلومتری شهر رامسر و در ارتفاع یکهزار و ۸۰۰ متری از سطح دریا واقع است .

مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوههای مشجر و در امتداد دره های رودخانه صفارود حرکت می کنند.

روستای جواهرده همواره در فصل تابستان به لحاظ برخورداری از آب و هوای خنک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و به همین خاطر هم امکانات اقامتی در این منطقه برای گردشگران وجود دارد.

این روستا علاوه بر زیبایی های فراوان طبیعی و داشتن چشمه سارها ، از قدمت تاریخی نیز برخوردار بوده که وجود گورستان هایی با قبرهای موسوم به ' گبری ' گویای آن است .

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان