36 طرح عمرانی در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید


36 طرح عمرانی در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، 36 طرح عمرانی در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: این طرح‌ها در بخش های کشاورزی، فرهنگی ، بازرگانی با هزینه ۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

سردار اباذر سالاری بیان داشت: حوضچه ذخیره آب کشاورزی، دو باب خانه عالم و دو مسجد در بخش احمدی، ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران در شهر فارغان و یک فروشگاه اینترنتی فروش محصولات کشاورزی از جمله طرح های مورد بهره برداری است.

وی با تاکید بر انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان ، تصریح کرد: باید آرمان های این نظام و شهدا برای همه به درستی تبیین و به صورت یک بصیرت در جامعه نهادینه گردد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره آماده خدمت رسانی به مردم و کمک به رفع مشکلات جامعه می باشد و همیشه در تمامی عرصه‌ها بدون هیچ انتظاری حضور یافته است.

وی یادآور شد: همزمان با هفته دفاع مقدس بهره برداری از ۴۰ طرح محرومیت زدایی و اشتغالزایی با اعتبار افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح استان انجام می شود.
۳۱ شهریور ۱۳۵۹ سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و امسال چهلمین سالگرد این دفاع منجر به پیروزی است.

استان هرمزگان دارای یک‌هزار و ۵۰۰ شهید، ۲ هزار و ۸۶۱ جانباز و ۳۴۱ آزاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی