انتزاع شهرداری فردیس از کرج محقق نشده است


انتزاع شهرداری فردیس از کرج محقق نشده است

کرج -ایرنا- نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شهرداری فردیس نیاز به باز مهندسی دارد تغییر و تحولات زیاد در این دوران شکل گیری هنوز نتوانسته انتزاع شهرداری فردیس را از شهرداری کرج محقق کند.

مهدی عسگری شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه مصطفی سیرایی شهردار جدید فردیس افزود: از بدو شکل گیری شورا و شهرداری این شهر زخم زیاد خورده است و اگر شهرداران و سرپرستان را جمع بزنیم مصطفی سعیدی سیرایی ششمین نفری است که در دوره اول شورای شهر فردیس سکان این شهر را به دست می گیرد.

وی اظهار داشت: بعضی از مدیران استان هزینه ای که بر دوش بیت المال گذاشتند خیلی بیشتر از ارزش افزوده ای بوده که ایجاد کردند.

وی خطاب به شهردار جدید فردیس گفت که چند ماه تا پایان دوره شورای اسلامی شهر فردیس نمانده است و فرصت دارد به مردم خدمت کند.

عسگری گفت: معماری سازمانی که بتواند فرایندها را تسهیل ،تسریع ،شفاف و ساده کند، خواسته ای است که به نظر من شدنی است.

نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با تحریم ها به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور هستند ، مردم با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها را با نجابت صبر و تحمل کردند ولی جایی که بی تدبیری ها ،بی مسوولیتی ها ، ولخرجی ها ،زیاده روی ها ، رانت خواری ها و سوء استفاده ها وجود دارد مردم این موارد را نمی توانند تحمل کنند.

عسگری با اشاره به اینکه هشت ماه تا پایان انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است ، افزود: دشمنان تمام تیرهایی که دارند می خواهند به سمت ملت ایران بزنند حالا هر کسی می خواهد رییس جمهورایران شود.

وی ادامه داد: دشمنان با راهبرد فشار حداکثری می خواهند به اهداف خود برسند تاکنون هزینه ها و سختی های زیادی را کشور متحمل شده است اهداف دشمن که فروپاشی اقتصاد کشور است محقق نشود اما ماههای آینده روزهای سختی خواهد بود آنچه که می تواند امید و اعتماد مردم را حفظ کند سلامت،تلاش،برنامه ریزی برای کشور است.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آیین معارفه شهردار جدید فردیس گفت: اگر مدیری در حوزه شهری از مسیر صداقت خارج شد اگر بخاطر مصلحت شهر نتوانیم با او مخالفت کنیم اما در عوض کار کردن با وی برای مردم سخت و دشوار است.

وی بیان داشت: مسوولیت ها امانت است و مردم از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارفردیس انتظار خدمت صادقانه دارند.

ایمانی تاکید کرد که پیشگیری از حیف و میل اموال عمومی باید در اولویت مدیریت شهری فردیس قرار گیرد.

ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس نیز خواستار همدلی و اتحاد بین اعضای شورای و شهردار فردیس شد و گفت که مردم فردیس مستحق خدمات مناسب هستند.
فردیس با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟