ایثارگران عرصه رسانه در خراسان رضوی تجلیل شدند


ایثارگران عرصه رسانه در خراسان رضوی تجلیل شدند

مشهد- ایرنا- همزمان با سومین روز هفته دفاع مقدس جمعی از رزمندگان و ایثارگران عرصه رسانه خراسان رضوی طی مراسمی در مشهد تجلیل شدند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: در این مراسم که با عنوان شب خاطره، در فضای باز موسسه فرهنگی قدس برگزار شد تعدادی از ایثارگران خاطرات خود را از دوران دفاع مقدس بیان کردند.

عباس محمدیان افزود: در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از ایثارگران رزمنده عرصه رسانه قدردانی شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی آغاز هفته دفاع مقدس فرمودند مراقب تلاش دشمنان در تحریف واقعیات هشت سال دفاع مقدس باشیم که رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یک رسانه است گفت: رسانه از ابتدا در انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس در زمینه تبیین ارزش‌ها و انتقال مفاهیم نقش شاخص و مهمی برعهده داشت و افرادی که پیام رسانی و انتقال اخبار و اطلاعات را برعهده دارند باید به جز خداوند متعال از هیچ فرد و قدرت دیگری ترس نداشته باشند.

علی اکبر افراسیابی افزود: در هشت سال دفاع مقدس خبرنگاران وظیفه ثبت صحنه‌های ماندگار و ایثارگری رزمندگان را برعهده داشتند به طوری که نسل سوم انقلاب و نسل های بعدی از طریق همین آثار رسانه‌ای تبلور فرهنگ ایثار و شهادت در بین رزمندگان را به خوبی درک می‌کنند.

حجت الاسلام سید محمود مرویان سرپرست موسسه فرهنگی قدس نیز گفت: برگزاری اینگونه مراسم فرهنگ و ارزش هشت سال دفاع مقدس را به خوبی تبیین و مفاهیم اساسی آن را به نسل های بعد منتقل می‌کند که تاثیر به سزایی در ماندگاری، تثبیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه این استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...