ظرفیت همه بیمارستان‌های درگیر کرونا در ارومیه تکمیل شده است


ظرفیت همه بیمارستان‌های درگیر کرونا در ارومیه تکمیل شده است

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت همه بیمارستان‌های درگیر کرونا در ارومیه به عنوان مرکز استان تکمیل شده که این امر، وضع بسیار خطرناکی است.

دکتر جواد آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر پذیرش بیش از ظرفیت های بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا در ارومیه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: بیماری کرونا در ارومیه به یک بحران تبدیل شده و تعداد افراد بستری به سرعت در حال افزایش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است تا این روند رو به افزایش متوقف شده و کاهش یابد.

آقازاده اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد نزدیک به ۱۵۰ بیمار در آی سی یو بستری بوده و خدمات لازم دریافت می کنند.

وی درباره بیمارستان های درگیر کرونا در ارومیه گفت: بیمارستان های طالقانی، مطهری، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) در ارومیه درگیر بیماری کرونا هستند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از اواخر هفته گذشته به وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا بازگشته و این روند همچنان در حال بدتر شدن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو