رفتار سلیقه‌ای روسای ادارات سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد


رفتار سلیقه‌ای روسای ادارات سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد

مراغه - ایرنا - فرماندار هشترود با بیان اینکه رفتار سلیقه‌ای روسای برخی ادارات برای سرمایه‌گذاران قابل قبول نبوده و آنها را فراری می‌دهد گفت: باید برای سرمایه‌گذاران مشاوره درست داد نه اینکه آنها را در بروکراسی ادارات سردرگم کرد.

امین امینیان روز چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با بیان اینکه مشکلات پیش روی تولید، عدم هماهنگی و مقررات زاید در دستگاه ها و پروسه ها و فرایندهای طولانی مجوز است افزود: چگونه است که برای ساخت ویلا در عرض کمتر از یک روز استعلام صادر می شود اما برای احداث واحد تولیدی پس از یکسال دوندگی، استعلام داده نمی شود.

وی خطاب به بانکها و روسای ادارت گفت: باید از سرمایه گذاران حمایت شود و بدبینی که ایجا شده از بین برود در غیر این صورت با دستگاه ها و بانک های متخلف برخورد خواهد شد.

امینیان گفت: محافظه کاری و ملاحظه کاری قابل قبول نیست و باید مشکلات سرمایه گذاران در خود هشترود حل و فصل شده و از ارجاع سرمایه گذار به استان و مرکز خودداری شود.

وی همچنین به رتبه اول هشترود در جذب تسهیلات مکانیزاسیون اشاره کرد و افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۴۴ دستگاه تراکتور، ۴۸ دستگاه ادوات کشاورزی و ۲ دستگاه کمباین به ارایه تسهیلات ۸.۵ میلیارد تومانی به کشاورزان خریداری شده است.
وی همچنین خواستار پرداخت خسارت گندم کاران و استمهال وام های کشاورزی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی