مرزبانان آستارا خون اهدا کردند


مرزبانان آستارا خون اهدا کردند

آستارا - ایرنا - جمعی از کارکنان و نیروهای هنگ مرزی آستارا به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برای رفع نیاز بیماران، 30 واحد خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده هنگ مرزی آستارا روز چهارشنبه در پایگاه انتقال خون این شهرستان گفت: امروز ۳۰ نفر از مرزبانان با اهدای خون به بیماران در ایام پیشگیری از بیماری کرونا، مسئولیت خود را در قبال امنیت و سلامت جامعه نشان دادند.

سرهنگ نوذر مرادی افزود: هفته گذشته برای پیشگیری از شیوع کرونا ۱۰۰ عدد ماسک با همکاری یک سازمان مردم نهاد در بین مرزبانان آستارا توزیع شد.

وی اظهار کرد: امنیت مرزها مثال زدنی است و مرزبانان بیدار آستارا با بهره گیری از امکانات و استحکامات دفاعی، در تقویت امنیت نوار مرزی این شهرستان عملکرد رضایت بخش دارند.

پایگاه انتقال خون آستارا نیز با اعلام نیاز به فراورده های خونی، از علاقه مندان اهدای خون خواست همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به این پایگاه به نشانی خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، نیاز به فرآورده های خونی برای درمان بیماران کرونایی را در همه جوامع افزایش داده است.

۳۱شهریور تا هفتم مهرماه سالروز آغاز حمله نظامی عراق به ایران، هفته دفاع مقدس است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها