ترافیک در مسیرهای خروجی تهران سنگین است


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از حجم بالای ترددها در مسیرهای خروجی پایتخت خبر داد و گفت: ترافیک در بیشتر مسیرهای خروجی تهران سنگین است.

آفتاب‌‌نیوز :

عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه گفت: در مسیرهای جاده قدیم تهران- بومهن محدوده پلیس راه جاجرود و همچنین آزاد راه تهران- پردیس محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگین است که البته ترافیک در آزاد راه پردیس بدلیل تصادف ۴ دستگاه خودرو است.

وی افزود: در مسیرهای تهران- فیروزکوه بلوار شهر گیلاوند در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین است و همچنین در مسیر تهران- شهریار محدوده چیتگر نیز بار ترافیک سنگین است.

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران سنگین است

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیرهای تهران- کرج محدوده گرمدره و همچنین تهران- شمال محدوده شهرستانک نیز تردد خودروها بصورت سنگین در جریان است.

به گفته وی، در مسیرهای تهران- هراز محدوده پیست آبعلی تا گالری امامزاده هاشم (ع) و همچنین تهران- ساوه و تهران- قم نیز بار ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین است.

مصدقی خاطرنشان کرد: در سایر مسیرهای استان تهران نیز تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

به گفته وی، در مسیرهای شمالی و شرقی استان تهران حجم ترافیک رو به افزایش است و از مسافران می خواهیم در مسیرها با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

معاون راهداری استان تهران همچنین به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا