گوگل افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف می‌کند


گوگل افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف می‌کند

رسانه کلیک – شرکت گوگل به زودی افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف خواهد کرد و از ماه فوریه امکان خرید درون برنامه ای را غیر فعال خواهد کرد.  طبق گزارشی که در 9to5Google منتشر شده است، گوگل به زودی افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف خواهد کرد. این شرکت قبلا به طور […] نوشته گوگل افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف می‌کند اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – شرکت گوگل به زودی افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف خواهد کرد و از ماه فوریه امکان خرید درون برنامه ای را غیر فعال خواهد کرد.

طبق گزارشی که در 9to5Google منتشر شده است، گوگل به زودی افزونه های پولی مرورگر کروم را متوقف خواهد کرد. این شرکت قبلا به طور موقت این ویژگی را غیرفعال کرده بود؛ اما اکنون قصد دارد این تغییر را دائمی کند.

با این تغییر، توسعه دهندگانی که می‌خواهند بابت افزونه های گوگل کروم از کاربران هزینه بگیرند، دیگر نمی‌توانند برای رسیدگی به پرداخت ها روی گوگل حساب باز کنند. این شرکت در اطلاعیه‌ای به توسعه دهندگان گفته است که نسبت به سال 2010 که فروشگاه افزونه‌ها راه‌اندازی شد «اکوسیستم رشد کرده است و توسعه دهندگان در حال حاضر گزینه های زیادی برای مدیریت پرداخت در دسترس دارند».

این شرکت از قبل شروع به متوقف کردن ویژگی های مرتبط با افزونه های پولی گوگل کروم کرده بود و توسعه دهندگان از ماه مارس تاکنون امکان انتشار ویژگی های جدید پرداختی را ندارند. این شرکت از ماه دسامبر نسخه‌های آزمایشی رایگان را غیر فعال و از ماه فوریه امکان خرید درون برنامه ای را غیر فعال خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک