طرح ایران نوآفرین؛ طرح حمایت هاست ایران از کسب‌وکارهای نوپا


طرح ایران نوآفرین؛ طرح حمایت هاست ایران از کسب‌وکارهای نوپا

رسانه کلیک – در طرح ایران نوآفرین؛ خدمات هاست ایران در 6 ماه اول قرارداد تا سقف 6 میلیون تومان به‌صورت رایگان و در 6 ماهه دوم تا سقف 6 میلیون تومان به‌صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. سامانه ایران نوآفرین سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است تا امکان رشد و […] نوشته طرح ایران نوآفرین؛ طرح حمایت هاست ایران از کسب‌وکارهای...

رسانه کلیک – در طرح ایران نوآفرین؛ خدمات هاست ایران در ۶ ماه اول قرارداد تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت رایگان و در ۶ ماهه دوم تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

سامانه ایران نوآفرین

سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است تا امکان رشد و شکوفایی در این حوزه را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات موردنیاز ذینفعان اصلی این حوزه و یکپارچه‌سازی آن‌ها، فراهم آورد. ایران نوآفرین یک طرح پیشرو، نوآورانه و حمایتی است که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران شروع شده و از استارت‌آپ‌ها، تیم‌ها، افراد و کسب‌وکارهایی که در جهت نوآوری و کارآفرینی مشغول به فعالیت هستند پشتیبانی می‌کند.

طرح حمایت هاست ایران از کسب‌وکارهای نوپا

در طرح ایران نوآفرین؛ کلیه خدمات هاست ایران در ۶ ماه اول قرارداد تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت رایگان و در ۶ ماهه دوم تا سقف ۶ میلیون تومان به‌صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. این طرح از طریق سامانه مشترک هاست ایران و سازمان فناوری اطلاعات، برای حداکثر ۸۰۰ شرکت مورد تایید طرح ایران نوآفرین، راه‌اندازی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز