حوادث رانندگی در ساوه و زرندیه چهار کشته و سه مصدوم داشت


حوادث رانندگی در ساوه و زرندیه چهار کشته و سه مصدوم داشت

ساوه-ایرنا- چهار تن از هموطنان در حوادث رانندگی امروز که در شهرستانهای ساوه و زرندیه اتفاق افتاد جان خود را از دست دادند و سه مصدوم هم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه، عصر امروز (چهارشنبه ۲ مهر) برخورد سمند با نیسان حامل بار گوجه فرنگی در محور قدیم ساوه به همدان جان سه نفر از سرنشینان خودروی سواری را گرفت.

«بهرام صیدی» افزود: نیروهای اورژانس غرق آباد و نوبران در صحنه حضور یافتند و سه مصدوم حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گفته او، علت وقوع حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.

در حادثه ای دیگر که امروز در شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه رخ داد، پیرمرد ۸۰ ساله دوچرخه سوار در برخورد با خودروی پژو پارس جان باخت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه، این خادثه در سه راه کاشانی شهر مامونیه اتفاق افتاد و پس از کسب اطلاع، بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.
سرهنگ «روح الدین یوسفوند» به پایگاه خبری پلیس گفت:‌ در بررسی این سانحه رانندگی، مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با پیرمردی 80 ساله در حین دوچرخه سواری برخورد کرد و مصدوم به دلیل شدت جراحت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: پس از بازدید کارشناسان از محل وقوع تصادف،پرونده ای تشکیل شد که در حال سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ یوسفوند گفت: در بررسی کارشناسی علت این سانحه رعایت نکردن حق تقدم راننده خودروی پژو پارس نسبت به راکب دوچرخه اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در