نماینده ولی‌فقیه در لرستان: فضای خوبی برای جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم شده است


نماینده ولی‌فقیه در لرستان: فضای خوبی برای جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم شده است

خرم‌آباد – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در لرستان امام جمعه خرم‌آباد گفت: اکنون فضای بهتری برای جذب سرمایه‌گذار و حضور بخش خصوصی دراستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری افزود: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طرح های مشاغل خانگی و پروژه های بزرگ و کوچک دیگری را در دست اجرا دارد.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در استان تصریح کرد: اکنون شرایط نقدینگی در لرستان نسبت به گذشته بهتر شده و کمک های بهتری برای سرمایه گذاران اعمال می شود.

وی افزود: کارها با نگاه توحیدی و اعتقادی قابل انجام است چراکه با این دیدگاه می توان استان را به قله‌های رفیع علم و دانش رساند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه کشور در جنگ اقتصادی است ادامه داد: طرح هایی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده که عمده آنها در یک سال انجام می شود و با توجه به قولی که به مردم داده شده مدیران باید روند اجرای آن را سرعت بخشند.

وی همچنین افزود: برخی گرانی‌ها مردم را آزار می‌دهد که از سازمان بازرسی و تعزیرات حکومتی استان انتظار می‌رود در این زمینه ورود کنند.

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: راه عبور از مشکلات تکیه به جوانان و نگاه به داخل است که این همان دیدگاه زمان دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: باتوجه به اینکه سؤالات مختلفی میان افکار عمومی در رابطه با دفاع مقدس وجود دارد باید به ابعاد سیاسی، دفاعی و امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این رویداد پرداخت.

وی گفت: جمهوری اسلامی پیروز این میدان در ابعاد نظامی بود چراکه تمامیت ارضی خود را حفظ کرد و عراق به عنوان کشور متجاوز شناخته شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در این جنگ رژیم بعث از نظر سیاسی هم شکست خورد عنوان کرد: اکنون نیز در شکار پهپاد آمریکایی موفقیت دفاعی و امنیتی داشتیم و با توجه به تربیت جوانان بسیجی، تمامیت گرا، مومن و انقلابی از نظر فرهنگی نیز پیروز شدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم