دلخوش: رزم حسینی از مدیران توانمند کشور است


دلخوش: رزم حسینی از مدیران توانمند کشور است

تهران - ایرنا - نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس از مدیران توانمند کشور است، گفت: وی نشان داده است که اهل تعامل، گفت وگو و مشورت است.

سید کاظم دلخوش روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رزم حسینی فردی با تجربه است، وی استاندار کرمان بوده و در حال حاضر استاندار خراسان رضوی است، در جبهه حضور داشته است و از سرداران جبهه و جنگ است، چند بار به کرمان و مشهد رفته‌ام و توان کار اجرایی وی را از نزدیک مشاهده کرده‌ام و باید بگویم که از مدیران توانمند کشور است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر می‌آید که با وجود وی بتوان مشکلات وزارت صنعت که یکی از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌های کشور است بتوانیم حل کنیم.

وی با بیان اینکه رزم حسینی از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت، تصریح کرد: رزم حسینی نشان داده‌است که اهل تعامل، گفت وگو و مشورت است و تا امروز نیز تعامل خوبی با امام جمعه، نمایندگان و مردم در خراسان داشته است و قطعا می‌تواند این تعامل را با مجلس و نمایندگان نیز برقرار کند.

رییس‌جمهوری روز سه شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم‌حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.

رزم‌حسینی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بوده و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !