قیمت محصولات ایران خودرو در مهر 99 اعلام شد


قیمت محصولات ایران خودرو در مهر 99 اعلام شد

گجت نیوز قیمت محصولات ایران خودرو در مهر 99 اعلام شد. ایران خودرو قیمت برخی از محصولات خود مثل پژو پارس، پژو 206 و پژو 405 را ویژه سه ماهه سوم سال 99 اعلام کرد. گروه صنعتی ایران خودرو قیمت برخی از محصولات خود را با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای آن دسته از مشتریانی که در... نوشته قیمت محصولات ایران خودرو در مهر 99 اعلام شد اولین بار در گجت...

قیمت محصولات ایران خودرو در مهر ۹۹ اعلام شد. ایران خودرو قیمت برخی از محصولات خود مثل پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ را ویژه سه ماهه سوم سال ۹۹ اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت برخی از محصولات خود را با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای آن دسته از مشتریانی که در گذشته محصولات این شرکت را با موعد تحویل ۹۹ ثبت نام کرده بودند، اعلام کرد. طبق این دعوتنامه‌ها، قیمت خودروهای پژو پارس ال ایکس، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز، پژو پارس سال، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ویژه سه ماهه سوم سال ۹۹ اعلام شد. گفتنی است قیمت‌هایی که در تسویه حساب مشتریان درج شده است مختص این مشتریان بوده و احتمال دارد این گروه خودروسازی برای طرح‌های فروش فوق‌العاده یا فروش فوری آینده خود قیمت جدیدی را در نظر بگیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو – مهر ۹۹

مدل خودرو قیمت ۳ ماهه سوم سال ۹۹
پژو ۲۰۷ پانوراما ۱۵۶ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان
پژو پارس ال ایکس ۱۰۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان
پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
پژو پارس سال ۹۷ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱۰۴ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۸۸ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۸۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق