نخستین هنرستان فنی و حرفه ای کشاورزی در هرمزگان افتتاح شد


نخستین هنرستان فنی و حرفه ای کشاورزی در هرمزگان افتتاح شد

بندرعباس- ایرنا- نخستین هنرستان فنی و حرفه ای کشاورزی در استان هرمزگان امروز همزمان با آغاز فعالیت 15 هنرستان کشاورزی در سراسر کشور، از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

معاون مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان روز چهارشنبه اظهار داشت: این هنرستان وابسته به وزارت جهاد کشاورزی بوده و با توجه به لزوم ارتقای دانش و مهارت کشاورزی و ضرورت فرآوری محصولات کشاورزی و ارتقای زنجیره تولید افتتاح شده است.

علیرضا نظری با بیان اینکه این هنرستان در شهرستان حاجی آباد که از قطب های کشاورزی هرمزگان است، افتتاح شده، افزود: دانش‌آموزان هنرستان‌های کشاورزی نیروهای انسانی این بخش در آینده هستند و با ارایه آموزش های به روز در این هنرستان ها می‌توان تحول عظیمی در تولید ملی و امنیت غذایی ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از اصلی ترین دغدغه های جهاد کشاورزی است و راه اندازی هنرستان های جهاد کشاورزی می تواند بخشی از این دغدغه را برطرف کند.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و یکی از مهمترین قطب های کشاورزی کشور و این استان محسوب می شود و خرمای پیارم از اصلی ترین محصولات این منطقه است که شهرتی جهانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا