استاندار مرکزی: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی است


استاندار مرکزی: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: خانواده شهدا از بزرگترین سرمایه‌های جمهوری اسلامی است و همه باید خود را مدیون این قشر بدانند.

سید «علی آقازاده» عصر چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تماس تصویری و تلفنی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای استان مرکزی افزود: توفیقات و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت ایثارگران است.

وی بیان کرد: شهدا از همه چیز و حتی با ارزش‌ترین هستنی خود، یعنی جان خود برای حفظ کشور و آب و خاک وطن گذشتند تا امروز مردم این سرزمین در امنیت کامل به سربرند.

استاندار مرکزی ادامه داد: شهدای عزیز تربیت یافتگان مکتب عاشورا هستند و خانواده این عزیران باید بر خود ببالند که در تربیت فرزندان خود به خوبی درخشیده‌اند.

آقازاده اظهار داشت: تکریم و تعظیم خانواده معظم شهدا امری ضروری است و همه باید قدردان این خانواده‌ها باشند و همه تلاش خود را برای حفظ خون پاک شهدا به کار گیرند.

وی تصریح کرد: فعالان عرصه فرهنگی جامعه باید بیش از پیش در راستای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهدا به جامعه به‌ویژه به نسل جوان بکوشند و جوانان و نوجوانان نیز باید از شهدا الگوگیری کنند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی یک سرمایه ابدی است و همه بدانند جنگ با دشمنان هنوز ادامه دارد و باید روز به روز دشمنان در مقابل توطئه‌هایی که بر علیه این کشور دارند، ناکام تر شوند.

استاندار مرکزی در این نشست با پنج نفر از خانواده‌های معظم شهدای استان مرکزی به صورت تصویری از طریق فضای مجازی و با هشت خانواده معظم شهدا از طریق تلفنی دیدار و گفت و گو کرد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت