امسال دانشجویان به صورت مجازی با دستاوردهای دانشگاه آشنا می شوند


امسال دانشجویان به صورت مجازی با دستاوردهای دانشگاه آشنا می شوند

شیراز - ایرنا- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری مراسم روز معرفی دانشگاه خبر داد و گفت: امسال دانشجویان به صورت مجازی با دستاوردهای دانشگاه آشنا می شوند.

محسن مقدمی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور سراسری با رشته های مختلف علوم پزشکی است اضافه کرد: داوطلبان کنکور سراسری با شرکت در این برنامه، با فرصت های شغلی و رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا می شوند و می توانند برنامه ریزی دقیق تر و مناسب تری برای انتخاب رشته و آینده شغلی خود داشته باشند.

مقدمی ادامه داد: امسال مراسم روز معرفی دانشگاه به صورت مجازی از اول تا پنجم مهر ۹۹ برگزار می شود و برنامه های متنوعی برای آن در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه به آدرس https://gt.sums.ac.ir/Page-OpenDayMain/fa/۳۱۹ به صورت مجازی از دانشکده های مختلف بازدید کرده و با امکانات، توانمندی ها و رشته های مختلف آنها آشنا شوند.

معاون آموزشی دانشگاه گفت: امکان مکالمه برخط با استادان ، دانشجویان و مسوولان دفاتر استعداد درخشان در روزهای اول، دوم و پنجم مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ فراهم است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه وبینار نحوه انتخاب رشته با همکاری مشاوران آموزش و پرورش برای داوطلبان در شهریور برگزار شد، اضافه کرد: وبینارهایی نیز برای معرفی رشته ها و امکانات دانشکده ها با حضور اساتید مجرب در روز معرفی دانشگاه برگزار می شود و از دیگر برنامه هایی که برای این مراسم در نظر گرفته شده، امکان مشاوره تلفنی انتخاب رشته رایگان است که در روزهای اول، دوم و پنجم مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ فراهم شده است.

دکتر مقدمی اضافه کرد: مخاطبان اصلی ما در این برنامه پنج روزه، داوطلبان شرکت کننده در کنکور امسال هستند و در کنار آن دانش آموزانی که در سال های آینده داوطلب کنکور هستند، خانواده آنها و تمامی کسانی که علاقمند آشنایی با فرصت ها و زمینه های کاری رشته های مختلف موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند که می توانند از برنامه های متنوع این مراسم استفاده کنند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدمتی بیش از هفتاد سال از جمله دانشگاه های مطرح کشور است که هم اکنون بالغ بر ۱۰هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و ۲۳۴ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه فعال است.

در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیش از ۹۰۰ استاد برجسته در ۱۷ دانشکده در حال آموزش به دانشجویان هستند. همچنین در حال حاضر، بالغ بر ۶۰ دانشجوی نخبه و هزار دانشجوی استعداد درخشان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را برای تحصیل انتخاب کرده اند. وجود ۶۴ مرکز تحقیقات، ۷ مرکز رشد، ۲۳ شرکت دانش بنیان، ۱۲۵ واحد فناور و یک مرکز نوآوری و شتاب دهنده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری مناسب را برای آموزش، پژوهش و فعالیت های فناورانه فراهم کرده است. همچنین، امکانات فرهنگی و ورزشی دانشگاه در کنار جاذبه های فرهنگی مذهبی شیراز محیطی آرام و با نشاط را برای دانشجویان ایجاد کرده است. ضمن اینکه با توجه به شرایط خاص امسال، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بستر مناسبی برای آموزش مجازی دانشجویان برخوردار است و مجموعه دانشگاه پذیرای ورود دانشجویان برتر و نخبه به این محیط غنی، پویا و با نشاط هستند.

مراسم روز معرفی دانشگاه امسال در روزهای اول تا پنجم مهر به صورت مجازی به همت اداره استعدادها و عملکردهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://gt.sums.ac.ir/Page-OpenDayMain/fa/۳۱۹ مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟