بیش از 89 هزار ورزشکار در بخش بانوان خوزستان فعالیت می‌کنند


بیش از 89 هزار ورزشکار  در بخش بانوان خوزستان فعالیت می‌کنند

اهواز - ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بیش از 89 هزار ورزشکار خانم سازمان‌یافته در سطح خوزستان فعالیت می‌کنند که با همکاری آموزش و پرورش می‌توان این تعداد ورزشکار را افزایش داد.

به گزارش ایرنا سکینه ناصری‌مقدم روز چهارشنبه در نشست توسعه ورزش بانوان خوزستان در اهواز بیان کرد:نظارت بر فعالیت باشگاه‌ها در شهرستان‌ها و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برایاعزام تیم‌های بانوان به مسابقات کشوری باید در دستور کار نواب روسای هیات‌های ورزش استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت در بخش بانوان دارد گفت: خیلی از بانوانی که اکنون در تیم های ملی هستند از همین استان رشد کرده اند، پس ما ظرفیت داریم ولی احتیاج به برنامه‌ریزی داریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: باید مدال آوری در بخش بانوان را بالا ببریم که این موضوع نیازمند توجه بیشتر به بانوان ورزشکار است و تلاش می‌کنیم بخش همگانی و قهرمانی را همزمان ارتقا دهیم. البته می‌طلبد که نایب رییسان هیات‌ها و مسوولان ورزش بانوان شهرستان‌ها با برنامه کار کنند و با اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هماهنگ باشند.

وی با اشاره به اینکه کار در ورزش بانوان با توجه به اختیاراتی که روسای هیات‌ها دارند، متفاوت است گفت: موانع زیادی پیش روی نایب رییسان است که باعث بی‌انگیزگی و کم شدن فعالیت آنها می‌شود. ما در کنار تمام رشته‌های ورزشی بانوان هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم. انتظار داریم استعدادیابی و بحث آموزش در اولویت تمام رشته‌ها قرار گیرد و نایب رییسان باید دنبال تشکیل کمیته‌های مربیان، داوران و ... باشند.

ناصری مقدم گفت: نایب‌ رییسان باید با شهرستان‌های غیرفعال ارتباط بگیرند و افرادی را که ضعیف هستند، جابه‌جا کنند. در بیشتر شهرستان‌ها از نظر کاری اقدامات موثری انجام نشده لذا باید از حضور افراد توانمند در شهرستان ها استفاده شود.

گفتنی است بانوان خوزستان پارسال در مسابقات آسیایی ۱۲ نشان و در مسابقات جهانی ۴ نشان کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود