سابقه تقابل استقلال با الاهلی، ترکیب احتمالی استقلال و احتمالات صعود استقلال


سابقه تقابل استقلال با الاهلی، ترکیب احتمالی استقلال و احتمالات صعود استقلال

تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت هجده وسی دقیقه روز چهارشنبه در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. نوشته سابقه تقابل استقلال با الاهلی، ترکیب احتمالی استقلال و احتمالات صعود استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سابقه تقابل استقلال با الاهلی، ترکیب احتمالی استقلال و احتمالات صعود استقلال

ده نکته پیش از بازی استقلال و الاهلی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷
سابقه تقابل استقلال با الاهلی، ترکیب احتمالی استقلال و احتمالات صعود استقلال

تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت هجده وسی دقیقه روز چهارشنبه در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در بازی چهارم چهارشنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم الاهلی عربستان می رود.

۱- استقلال با ۲ امتیاز از ۳ بازی در رده سوم گروه خود قرار دارد و الاهلی با ۶ امتیاز صعودش به عنوان تیم اول قطعی است.

۲- استقلال برای صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی است. هر نتیجه‌ای به جز یک- صفر برای صعود کافی است ولی در صورت برد با این نتیجه کارت زرد و قرمز باید مورد شمارش قرار گیرد که استقلال تا قبل از این بازی در وضعیت بهتری قرار دارد.

۳- بازی رفت با برتری ۲ بر یک الاهلی به پایان رسید.

۴- تیم‌های ایرانی و عربستانی در تاریخ لیگ قهرمانان رقابت پایاپایی داشتند و نمایندگان عربستان تنها یک برد بیشتر در مقابل تیمهای عربستانی بدست آوردند.

۵- مصاف استقلالی ها با تیم‌های عربستانی در ۱۱ سال گذشته مساوی نشده است.

۶- ۱۱ تقابل اخیر الاهلی با تیم‌های ایرانی تنها یک بار مساوی شده است.

۷- هر ۳ مصاف استقلال مقابل الاهلی با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسیده که دو برد سهم استقلال بوده و یک پیروزی سهم الاهلی.

۸- استقلال در صورت ناکامی در این مسابقه برای نخستین بار در تاریخ خود ۳ دوره پیاپی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شده است.

۹- آبی های تهرانی در صورت صعود با تیم اول گروه B که الهلال عربستان است روبه‌رو خواهد شد و الاهلی هم به احتمال فراوان با پاختاکور بازی خواهد کرد.

۱۰- ترکیب احتمالی استقلال هم در این بازی به اینگونه است که سید حسین حسینی درون دروازه قرار میگیرد، وریا غفوری مثل همیشه دفاع راست تیم است، در قلب خط دفاعی آبی پوشان روزبه چشمی و عارف غلامی بازی می کنند، در دفاع چپ هرویه میلیچ بازی خواهد کرد ، دو هافبک دفاعی استقلال در این بازی مسعود ریگی و علی کریمی خواهند بود.جلوتر از این دو بازیکن فرشید اسماعیلی بازی خواهد کرد. و مثلث هجومی استقلال در این بازی هم توسط دیاباته قائدی و مطهری تشکیل خواهد شد.قابل ذکر است که آرش رضاوند به علت دو اخطاره بودن در این بازی حضور نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران