امامعلی: بعد از ترک پیکان دایرکت های زیادی گرفتم!


فراز امامعلی می‌گوید که او پس از 18 سال پیکان را ترک کرده و خوشحال است که در تیمی با امکانات خوب فوتبال بازی خواهد کرد.

امامعلی: بعد از ترک پیکان دایرکت های زیادی گرفتم!
فراز امامعلی می‌گوید که او پس از ۱۸ سال پیکان را ترک کرده و خوشحال است که در تیمی با امکانات خوب فوتبال بازی خواهد کرد.

به گزارش "توپ 90"، فراز امامعلی به مس رفسنجان پیوست تا پس از سال ها پیکان را ترک کند. او در مصاحبه ای که با خبرنگار ما داشته است، با اشاره به این انتقال عنوان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه پیکان و کارکنان ایران‌خودرو و حتی حراست و پشتیبانی و... تشکر کنم و همچنین مربیانی که در این ۱۸ سال داشتم. من خودم را فرزند پیکان می‌دانم و از ۸ سالگی در این تیم بودم. من هم تا جایی که می‌توانستم برایشان زحمت کشیدم و حالا زمان چالش جدید بود.

او درباره انتقال به مس رفسنجان گفت: من این فصل که تمام شد پیشنهادات خیلی خوبی به دستم رسید و حتی خارج از کشور هم پیشنهاد داشتم. اما این تصمیم را گرفتم که امسال زیر نظر آقای محمد ربیعی، کسی که خیلی از نظر فنی درباره اش تحقیق کردم و فهمیدم که میتوانم با او کار کنم، باشم. تیمش آرامش دارد و مهره هایی که گرفتند، نشان می‌دهد که انسجام دارند. تیم مس رفسنجان یک خوبی دیگری که که دارد این است که در تهران تمرین می‌کند و کنار خانواده‌ام می‌مانم.

مهاجم جدید مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که هدف این تیم در لیگ بیستم چه خواهد بود، گفت: هدف ها بزرگتر از این است که در لیگ بمانیم. من میخواستم با این انتقال جهش بزرگی داشته باشم و بعید میدانم با این بازیکنان به سقوط فکر کنیم. مس باشگاه بزرگی است و من بابت امکانات تیم مس رفسنجان من خیلی تحقیق کردم و می‌دانم که وضعیت بسیار خوبی دارند. تیم پیکان هم امکانات خوبی داشت و خوشحالم که دوباره در تیمی این چنینی کار می‌کنم. من پیشنهادات خوبی داشتم اما ترجیح می‌دهم که آرام آرام به سمت چیزی که می‌خواهم حرکت کنم و تصمیم عجولانه نگیرم.

در پایان مصاحبه از فراز امامعلی درباره صفحات هواداری پیکان پرسیدیم که به شکلی جالب برای این تیم فعالیت می‌کنند و شب گذشته نیز درباره این بازیکن پست هایی را منتشر کردند. او در این باره توضیح داد: شاید باور نکنید ولی تیم پیکان یک عده هوادار دارد و من لازم می‌دانم از آن ها معذرت خواهی کنم‌. خیلی هایشان دیشب به من دایرکت دادند و در واتس هم پیام گرفتم و از جدایی ام ناراحت بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)