شکست پرسپولیس پربازدیدترین خبر ورزشی


شکست پرسپولیس پربازدیدترین خبر ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر الدحیل قطر با شرایط سختی برای صعود از گروه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده است. این مطلب در صدر پربازدیدترین‌های شهر خبر قرار گرفت.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، تیم فوتبال پرسپولیس با قبول شکست یک بر صفر شب گذشته (دوشنبه) مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سرنوشتش برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به بازی پایانی کشیده شد. با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی رفت مقابل شارجه به تساوی 2-2 رضایت داد، امتیازات کسب شده در بازی رودررو برابر است، از این‌رو شارجه با توجه به تفاضل گل بهتر (6+) از پرسپولیس (1-) جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و با این شرایط سرخپوشان نمی‌توانند در بازی پایانی با کسب تساوی به جایگاه دوم راه پیدا کنند. با این شرایط شاگردان یحیی گل‌محمدی فقط با کسب پیروزی در بازی پنجشنبه شب می‌توانند راهی مرحله حذفی شوند.

دومین اخبار پربازدید در مورد ابتلای چند عضو AFC در دوحه به کرونا بود. به گزارش مشرق نیوز، نشریه «الجزیره» عربستان خبر داد برخی از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 با وجود پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

استقلال روز چهارشنبه و در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله بعد صعود می‌کند. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش مهر، مجید نامجو مطلق در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که می‌تواند علی کریمی، ستاره خط میانی‌اش را از ابتدای بازی در اختیار داشته باشد و از این نظر خیال وی راحت است.

دیگر خبر پربازدید به گزارش روزنامه الرایه قطر از دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل اختصاص داشت به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الرایه قطر در این خصوص نوشت: الدحیل برای عبور از دفاع منظم حریف ایرانی کار سختی داشت در حالی که پرسپولیس در نیمه اول به دنبال استفاده از توپ‌های بلند و ضد حملات بود. الدحیل با تلاش‌های ادمیلسون، رامین رضاییان و دودو می‌خواست از عمق دفاع حریف استفاده کند اما خط دفاع منظم پرسپولیس به خوبی مقابل حملات الدحیل مقاومت کرد و عبور از دفاع این تیم دشوار به نظر می‌رسید.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

کد خبر 551719

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق