مردم برای ملاقات مسئولان قضایی به واسطه نیاز ندارند


مردم برای ملاقات مسئولان قضایی به واسطه نیاز ندارند

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مردم برای ملاقات مسئولان دستگاه قضایی نیاز به واسطه ندارند زیرا در اتاق آنان در تمام طول هفته به روی مردم باز است.

حجت‌الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» روز چهارشنبه در بازدید از دادگستری شازند افزود: هر چند دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ در روزهای سه شنبه دیدار مردمی دارند، ولی همیشه پذیرای مراجعان هستند.

وی ادامه داد: توسعه خدمات قضایی به شهروندان و نظارت بر مدیریت عملکرد دستگاه قضایی، سنجش میزان رضایتمندی مردم از نوع خدماتی که ارائه می شود از مهمترین اهداف سفرهای شهرستانی است که تا کنون شرایط استان در این خصوص مطلوب و رضایت‌بخش ارزیابی شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: دستگاه قضایی برای حفظ حقوق عامه ارزش قائل است و کارکنان این نهاد باید از تمام ظرفیت خود برای رعایت حقوق عامه و تامین امنیت اقشار مختلف مردم استفاده کنند.

حجت‌السلام موسوی با بیان اینکه کارکنان و مدیران دستگاه قضایی باید با برخورد منطقی و سنجیده در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند، اظهار داشت: فراوانی دعاوی شهرستان‌ها پیش از سفر بررسی و راهکارهای قانونی در جهت حال مردم و تسریع در دادرسی‌ها مشخص و در دیدار با مردم شهرستان ارائه می‌شود.

وی در خصوص طرح ملی هر مسجد یک حقوقدان نیز گفت: این طرح از اولویت‌های اصلی قوه قضائیه است که اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده است.

۲۱۲شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری