نماینده ولی‌فقیه در لرستان رحلت آیت‌الله سید محمد جزایری را تسلیت گفت


نماینده ولی‌فقیه در لرستان رحلت آیت‌الله سید محمد جزایری را تسلیت گفت

خرم آباد - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان روز چهارشنبه در پیامی رحلت آیت الله سید محمد جزایری را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام که در اختیار رسانه ها قرار گرفته ، آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سید محمد جزایری رحمة الله علیه موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این عالم وارسته که از تربیت یافتگان ۲ حوزه مقدس علمیه قم و نجف بود، در کارنامه زندگی با برکت خود از محضر مراجع عظیم الشأن بهره های علمی، اخلاقی و معنوی فراوانی کسب فیض نمود.

ایشان عمر شریف خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبلیغ معارف و احکام اسلامی و اقامه نماز جماعت در مسجد حکیم آباد خرم آباد نمود.

اینجانب ارتحال این عالم خدمتگزار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی )،حوزه ها ی علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان ،سادات مکرم جزایری ، فرزندان محترم، همه‌ی ارادتمندان به ایشان و به عموم مردم ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم پارسا رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا