تیم سینا صنعت ایذه با قدرت در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می‌کند


تیم سینا صنعت ایذه با قدرت در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می‌کند

اهواز - ایرنا - سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه گفت: تیم کشتی سینا صنعت ایذه متشکل از جوانان و باتجربه‌ها با قدرت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت خواهد کرد.

هوشنگ حاتمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با قطعی شدن حضور تیم سینا صنعت ایذه به عنوان یکی از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، این تیم با قدرت آماده حضور در این رقابت‌ها می‌شود.

وی افزود: سیناصنعت به عنوان یک برند در کشتی کشور شناخته می‌شود و در سالیان اخیر علاوه بر کسب عنوان‌های مختلف در لیگ برتر کشتی و جام باشگاه‌های جهان، کشتی‌گیران زیادی را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌ است.

سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه با بیان اینکه نماینده خوزستان در لیگ‌ کشتی فرنگی به دنبال میدان دادن به جوانان مستعد است ادامه داد: هدف ما از حضور در این مسابقات، میدان دیدن جوانان با انگیزه‌ است و به طور قطع تعدادی از اعضای این تیم در آینده نزدیک موفقیت‌ زیادی را به دست خواهند آورد.

حاتمی بیان کرد: در کنار جوانان با انگیزه این تیم، چند فرنگی‌کار با تجربه و عنوان دار از جمله پیام بویری نیز در ترکیب ما حضور دارند تا فرنگی کاران از تجربیات آنها استفاده کنند.

وی از شروع مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از هشت آبان امسال خبر داد و افزود: سیناصنعت ایذه در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های هیات کشتی سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان و رعد پدافند ارتش همگروه است.

سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه ادامه داد: ملک محمد بویری به عنوان سرمربی و حمزه احمدزاده و عزیز ناقوسی به عنوان مربی اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در ۲ گروه پنج تیمی برگزار خواهد شد، درگروه ب این مسابقات نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، صبانور کردستان، احتشام گستر خوزستان، بازار بزرگ ایران و شهدای مدافع حرم قم حضور دارند.

رعایت دستورالعمل‌های خاص رقابت‌های لیگ برتر در شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها از سوی کلیه تیم ها الزامی است.

شهرستان ایذه از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور است در شمال شرق خوزستان واقع است و مرکز آن در فاصله‌ ۱۸۳ کیلومتری اهواز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت صدای انفجار اصفهان از زبان یک منبع آگاه