ریلمی هم به استفاده از تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر روی آورد


ریلمی هم به استفاده از تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر روی آورد

رسانه کلیک – سرانجام برند ریلمی نیز بعد از همه برندهای تولیدکننده تلفن همراه، در حال ساخت گوشی هوشمندی با دوربین زیر نمایشگر است. گوشی هوشمند ZTE Axon 20 5G که اوایل این ماه رونمایی شد، اولین گوشی در دنیا است که دوربین سلفی زیر نمایشگر دارد. برندهای دیگر تولیدکننده تلفن همراه نیز به دنبال […] نوشته ریلمی هم به استفاده از تکنولوژی دوربین زیر...

رسانه کلیک – سرانجام برند ریلمی نیز بعد از همه برندهای تولیدکننده تلفن همراه، در حال ساخت گوشی هوشمندی با دوربین زیر نمایشگر است.

گوشی هوشمند ZTE Axon 20 5G که اوایل این ماه رونمایی شد، اولین گوشی در دنیا است که دوربین سلفی زیر نمایشگر دارد. برندهای دیگر تولیدکننده تلفن همراه نیز به دنبال استفاده از این تکنولوژی در محصولات خود هستند. می‌توان گفت آخرین برندی که به این تکنولوژی رو آورده است، برند ریلمی است.

در سایت Weibo تصویری از یک گوشی هوشمند ریلمی منتشر شده است که هیچ ناچی برای دوربین سلفی روی نمایشگر خود ندارد. همچنین ذکر شده است که این گوشی از مکانیزم پاپ‌آپ برای دوربین استفاده نمی‌کند؛ پس یعنی از تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر استفاده شده است.

اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است و تاریخ عرضه آن نیز مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد این گوشی پرچمدار بعدی ریلمی خواهد بود.

البته این گوشی اولین گوشی ریلمی بدون ناچ دوربین سلفی نیست. گوشی ریلمی X که ماه جولای سال گذشته رونمایی شد، دوربین سلفی پاپ‌آپ داشت. البته این گوشی به بازار عرضه نشد و طبق صحبت‌های مدیرعامل این برند، به احتمال زیاد ریلمی دیگر دوربینی با این مکانیزم وارد بازار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...