هلال احمر بروجرد به 28 فقره تصادف امداد رسانی کرد


هلال احمر بروجرد به 28 فقره تصادف امداد رسانی کرد

بروجرد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: امداد گران بین جاده ای سه پایگاه هلال احمر شهرستان در 6 ماهه نخست امسال به 28 فقره تصادف رانندگی با هشت مورد فوتی امداد رسانی کردند.

محمد کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در۶ ماهه نخست امسال در جریان امداد رسانی به حوادث رانندگی در جاده های شهرستان بروجرد امدادگران به ۱۱۲ نفر مصدوم امداد رسانی کردند.

وی اظهار داشت: در این مدت ۲۸ نفر مصدوم حوادث رانندگی توسط امدادگران به بیمارستان منتقل و ۱۶ مورد رهاسازی از خودرو و ۲ مورد اطفا حریق انجام در جریان حوادث رانندگی انجامگرفته است. رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: بیش از ۸۶ نفر صورت به صورت حضوری به پست های امدادی هلال احمر بصورت خدمات سرپایی مراجعه نموده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری کرونا در ابتدای شیوع این ویروس در ایام نوروز بیان کرد: در این مدت امدادگران با استقرار در میادین ورودی شهر بروجرد ۳۱ هزار ۸۵۲ نفر را مورد تست غربالگری ویروس کرونا قرار دادند.

کرمی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲ نفر کوهنورد که در ارتفاعات کوه شیشه منطقه آبسرده گرفتار شده بودند و یک نفر فوتی بود توسط امدادگران و انتقال با بالگرد نجات یافتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به جامعه هدف گفت: اجرای تعداد ۲۴ دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال روستاهای شیروان، دره صیدی، جعفرآباد و ونائی شهرستان بروجرد جهت تعداد ۲۶۸ نفر فراگیر خواهر و برادر در گروههای سنی مختلف ( کودک تا بزرگسال) از دیگر اقدامات هلال احمر شهرستان بروجرد می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال برگزاری تعداد ۲ دوره آموزشی ۲۲ ساعته امداد و کمکهای اولیه جهت تعداد ۵۰ نفر ( ۲۰نفر خواهران پایگاه الزهرا(س) مسجد الغدیر و ۳۰ نفر برادران در محل جمعیت هلال احمر شهرستان ) با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

کرمی افزود: با شیوع ویروس کرونا در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۱۱۰ پوستر آموزشی و ۶۰ کلیپ آموزشی در خصوص پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا ویروس در هلال احمر شهرستان بروجرد تولید و در اختیار مردم قرار گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس