اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T با نمایشگر 120 هرتزی عرضه خواهد شد


اکنون مشخص شده که کمپانی وان‌پلاس صرفا قصد دارد تا از مدل جانشین اسمارت‌فون وان‌پلاس 8 رونمایی کند. به‌عبارت دیگر احتمالا شاهد رونمایی از وان‌پلاس 8T پرو در آینده‌ای نزدیک نخواهیم بود. همچنین اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و اکثر مشخصات وان‌پلاس 8T نیز پیش‌تر اعلام شده است؛ اما تائید شایعات پیشین توسط یک مقام رسمی همواره خبر خوشایندی به‌نظر می‌رسد....

اکنون مشخص شده که کمپانی وان‌پلاس صرفا قصد دارد تا از مدل جانشین اسمارت‌فون وان‌پلاس 8 رونمایی کند. به‌عبارت دیگر احتمالا شاهد رونمایی از وان‌پلاس 8T پرو در آینده‌ای نزدیک نخواهیم بود. همچنین اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و اکثر مشخصات وان‌پلاس 8T نیز پیش‌تر اعلام شده است؛ اما تائید شایعات پیشین توسط یک مقام رسمی همواره خبر خوشایندی به‌نظر می‌رسد. بی‌تردید تائید مستقیم موضوع از سوی شخص مدیرعامل کمپانی بهترین سناریوی ممکن محسوب می‌شود.

اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T با نمایشگر 120 هرتزی عرضه خواهد شد

پت لائو؛ مدیرعامل وان‌پلاس طی یک مصاحبه اختصاصی با وبسایت TechRadar اعلام کرد که اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره برده و اندازه این نمایشگر نیز مشابه هندست نسل قبلی یعنی معادل با 6.55 اینچ خواهد بود. مهندسان کمپانی در زمینه ارتقاء تجربه کاربری روان، افزایش دقت رنگ و حداکثر روشنایی تلاش نموده و در نتیجه این نمایشگر موفق به دریافت رتبه +A از موسسه DisplayMate شده است. با وجود شیشه جدید و انعطاف‌پذیر 2.5D، نمایشگر گوشی ظاهری روشن‌تر و درخشان‌تر به خود گرفته و حداکثر روشنایی آن نیز به رقم چشمگیر 1000 نیت رسیده است. بدین‌ترتیب دقت رنگ این نمایشگر به بالاترین حد ممکن در صنعت خواهد رسید. همچنین با توجه به استفاده از اصطلاح 2.5D با اطمینان می‌توان حدس زد که پنل نمایشگر از نوع تخت خواهد بود؛ خبری که برای اکثریت کاربران رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد.

بررسی اظهارات پت لائو در خصوص وان‌پلاس 8T و مقایسه این هندست با وان‌پلاس 8 پرو به‌طور غیرمستقیم تائید می‌کند که وان‌پلاس 8T به تنهایی در جریان رویداد روز 14 اکتبر (23 مهرماه) معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا