فراخوان «امتداد» برای طرح‌های نوآورانه اربعینی


فراخوان «امتداد» برای طرح‌های نوآورانه اربعینی

تهران- ایرنا- سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری مدبرانه اربعین حسینی در شرایط کرونایی امسال، در قالب ادامه طرح «امتداد» که با هدف گردآوری و حمایت از طرح‌های نوآورانه محرمی آغاز به کار کرده بود، فراخوان همفکری داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فراخوان ملی امتداد که با هدف گردآوری و حمایت از طرح‌های نوآورانه محرمی آغاز به کار کرده بود، با بررسی بیش از ۲۰۰ طرح تأیید شده، مراحل ارزیابی خود را پشت سر می‌گذارد، در گام دوم خود، با تأکید بر موضوع اربعین و عدم امکان حضور در فضای معنوی پیاده‌روی، از تمامی اندیشمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا طرح‌ها و پیشنهادهای نوآورانه خود را در خصوص نحوه برگزاری مراسم اربعین به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

علاقه مندان می‌توانند برای ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود به سایت فراخوان ملی امتداد به نشانی www.emtedaad.com مراجعه کنند تا ضمن بهره‌مندی از هدایای مادی و معنوی آن، امکان اجرایی‌شدن طرح خود را نیز بررسی کنند.
نخستین دوره رویداد ملی امتداد با محور قرار دادن عزاداری حسینی به همت سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری مرکز نوآوری فرهنگی امید برگزار شد. مرحله اول این رویداد با موضوع کمک «مؤمنانه و مسئولیت پذیری اجتماعی»، «شور حسینی»، «خانواده»، «محله و محرم»، «اربعین و کرونا حسرت دیدار»، «زندگی عاشورایی زیست حسینی»، «همبستگی اجتماعی و نذر فرهنگی» برگزار شد و مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس