تولیدکنندگان قزوین، کالا و مواد خود را در سامانه توانیران ثبت کنند


تولیدکنندگان قزوین، کالا و مواد خود را در سامانه توانیران ثبت کنند

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان کالا و مواد تولیدی در قزوین باید تولیدات خود را در سامانه توانیران ثبت کنند تا از واردات مواد مشابه آنها به کشور جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرستان البرز، تصریح کرد: دولت برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از خروج ارز برای راه اندازی این سامانه اقدام کرده است تا ضمن حمایت از تولیدکنندگان برای فروش محصولات ساخت داخل اقدام کند.

استاندار قزوین افزود: پس از ثبت کالا و مواد تولیدی تولیدکنندگان داخل در سامانه توانیران و پس از تایید کیفیت محصولات توسط کمیته مربوط، کالا یا مواد تولیدی در بخش ممنوعیت ورود کالاهای مشابه ثبت خواهد شد.

وی اضافه کرد: صاحبان کالا و مواد تولیدی در سراسر ایران باید روزانه با این سامانه به صورت برخط ارتباط داشته باشند تا از آخرین اخبار مربوط به واردات و صادرات کالاها و مواد اولیه به کشور اطلاع یابند.

استاندار قزوین روز چهارشنبه در سفر به شهرستان البرز از واحدهای تولیدی توان ره صنعت تولید کننده کلیدهای صنعتی، کیمیا رازی تولیدکننده انواع لعاب کاشی و سرامیک و جوهر دیجیتال کاشی، خوشخواب تولید کننده انواع تخت خواب و تشک و کراپ الوند تولیدکننده انوع روغن موتور، دنده و... بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین