هزار و 250 نفر در خراسان جنوبی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند


هزار و 250 نفر در خراسان جنوبی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 758 نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و 250 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وحید داعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به رکود برخی کسب و کارها بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبه‌رو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد.

وی بیان کرد: براساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران، کلانشهرها و سایر شهرها به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام اولیه این طرح از چهارم تا نهم مرداد انجام و پس از آن از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت‌ به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

داعی عنوان کرد: از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره‌نامه رسمی باشند گفت: در مرحله اول وام ودیعه مسکن به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق‌بگیران تعلق می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج