لبنیات میهن، آتش‌نشانان هفت شهر را درگیر خود کرد


لبنیات میهن، آتش‌نشانان هفت شهر را درگیر خود کرد

تهران- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: در مهار آتش سوزی انبار شهر لبنیات میهن، 84 دستگاه ماشین آلات آتش نشانی هفت شهر کمک کردند.

منصور درجاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۸ آتش سوزی در ۲ انبار نگهداری مواد اولیه بسته بندی و روغن شرکت فرآورده های لبنی میهن در شهر لبنیات آغاز شد.

وی با بیان اینکه حجم انبوهی از مواد در این ۲ انبار دپو شده بود، یادآورشد: از ساعت ۶ آتش نشانان خود اسلامشهر وارد عمل شدند و نیم ساعت دیگر ماموران آتش نشانی احمد آباد مستوفی، چهاردانگه و تهران نیز به کمک آمدند.

درجاتی اظهارداشت: تا یک ساعت و نیم بعد از وقوت حادثه با ورود نیروهای آتش نشانی از شهرهای رباط کریم، باقرشهر، کهریزک و همه شهرهای نزدیک و در مسیر به کمک آمدند و در نهایت با حضور ۸۴ دستگاه آتش نشانی مهمان در کنار نیروهای اسلامشهر، ساعت ۹ آتش سوزی به پایان رسید.

وی اضافه کرد: علت حادثه تا این لحظه مشخص نیست و از همین در دستور بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: این حادثه خسارت جانی و جرحی نداشت و با حضور موفقیت آمیز ماموران آتش نشانی، به دیگر نقاط شهر لبنیات گسترش نیافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم با اشتیاق به کمک آتش شرکت میهن نیامده بودند، بدون شک آتش نشانان بهتر می توانستند عمل کنند با آنکه در مجموع عملیات با موفقیت انجام شد.

مجتمع صنایع غذایی میهن در سال ۱۳۵۴ خورشیدی در شهر اسلامشهر پایه‌گذاری شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟