برگزاری کلاس های درس حوزه علم الهدی با رعایت پروتکل های بهداشتی


برگزاری کلاس های درس حوزه علم الهدی با رعایت پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام مرادزاده از برگزاری کلاس های درس مدرسه علمیه علم الهدی به صورت حضوری خبر داد و گفت: کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«حجت الاسلام وحید مرادزاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: کلاس های درس مدرسه علمیه علم الهدی از 15 شهریور ماه آغاز شده است.

مدیر مدرسه علمیه علم الهدی افزود: هفته اول به تودیع و معارفه و آشنایی طلاب با دروس و هفته دوم و سوم به برگزاری کلاس ها اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: کلاس های درس مدرسه علمیه علم الهدی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام مرادزاده با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا اقدامات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام دهیم، افزود: کلاس های درس مدرسه علمیه علم الهدی با تعداد کم و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه علم الهدی گفت: ضد عفونی سطوح کلاس های درس و صندلی ها، الزام استفاده از ماسک توسط طلاب، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله اقداماتی است که برای مقابله با ویروس کرونا و تشکیل کلاس ها برای حفظ سلامت طلاب انجام می شود.

حجت الاسلام مرادزاده تصریح کرد: با رعایت بهداشت که همواره مورد تاکید دین اسلام بوده است می توانیم از این بحران کرونا عبور کنیم بنابراین باید سطح دانش و آگاهی افراد جامعه را نسبت به آموزه های دین اسلام درخصوص رعایت بهداشت فردی و اجتماعی افزایش دهیم.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول