تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره آسوریک در زاهدان


تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره آسوریک در زاهدان

زاهدان- ایرنا- آیین تقدیر از برگزار کنندگان شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (آسوریک) در سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سینما تک مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، معاون سینمای جوانان ایران اظهارداشت: با وجود تمامی مشکلات این جشنواره توانست با موفقیت برگزار شود.

علی جعفری گفت: امیدواریم بتوانیم این جشنواره را در سال‌های آینده در سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهارداشت: حمایت‌های برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان زمینه موفقیت در این جشنواره را فراهم ساخت و جا دارد از پشتیبانی‌های انجمن سینمای جوانان ایران نیز دراین راستا تقدیر شود.

حسین مسگرانی افزود: این برنامه فرصتی را فراهم ساخت تا به بهانه روز ملی سینما از هنرمندان سینمایی و برگزارکنندگان جشنواره تقدیر شود.

وی ادامه داد: اهداف و برنامه‌های خوب هنرمندان سینمایی سیستان و بلوچستان که بتواند در معرفی چهره مطلوب استان موفق باشد، مورد استقبال و حمایت قرار می‌گیرد.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از داوران و مدیران کمیته‌های برگزاری شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (آسوریک) تقدیر شد.

شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان آسوریک فیلم، فیلم‌نامه و عکس ۹ دی ۹۸ با حضور ۱۱ استان کشور در تالار اشراق مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این جشنواره با حضور ۲۴۰ هنرمند و فیلم‌ساز کشور اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد