برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش


برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش

به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس؛ نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

رئیس دانشکده صنعت و معدن ومعدن خاش با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

محمد حسین دهقان در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: نمایشگاه عکس با همکاری امور فرهنگی دانشکده صنعت و معدن و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاش در محل این دانشکده راه اندازی شده است.

دهقان اظهار داشت: در این نمایشگاه تصاویری از حماسه های رزمندگان سلحشور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و ایثار ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای این مرز و بوم به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب و یادآوری حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان است.

دهقان ادامه داد: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان دایر است.

به همین مناسبت نیز مراسمی در دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار و زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس هم در این شهرستان به صدا درآمد و بسیجیان و نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم هم با مراجعه به پایگاه انتقال خون شهرستان خاش مقادیری از خون خود را اهدا کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد