تمام تلاش خود را برای حمایت از ایثارگران در مجلس یازدهم انجام می دهیم


  تمام تلاش خود را برای حمایت از ایثارگران در مجلس یازدهم انجام می دهیم

نایب رییس کمیسیون اجتماعی با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تمام تلاش خود را برای حمایت از ایثارگران در مجلس یازدهم انجام می دهیم.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مشکلات اصلی ای که ما امروز در کشور داریم و با آنها دست به گریبان هستیم به این دلیل است که ما مسئولان یک فاصله ای با فرهنگ ایثار و شهادت گرفته ایم. زمانی بود که رزمندگان اسلام در جبهه خودشان را بر روی منوری که 1600 درجه گرما داشت، می انداخت تا گردان لو نرود. این ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام باید امروز سرلوحه کار همگان قرار می گرفت.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما در حال حاضر شرایط فعلی را با زمان جنگ مقایسه کنیم، می بینیم که ما با ایده ها و آرمان های این عزیزان بسیار فاصله داریم. مرام شهید سلیمانی و مکتب شهید سلیمانی که رهبری این همه بر آن تاکید دارند چه مقدار در کارهای ما جاری و ساری است.

وی ادامه داد: چون ما با این آرمان ها و ارزش ها فاصله گرفته ایم لذا نگاه به داخل را نیز از بین برده ایم و الان به اینجا رسیدیم. ما از فرهنگی که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند، فاصله گرفته ایم و دور شده ایم؛ این در حالی است که هرچه داریم از شهدا و ارزش هایی است که آنها برای ما گذاشته اند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم قطعا طرح هایی را در راستای حمایت از ایثارگران و خانواده های شهدا بررسی و طرح خواهد شد، گفت: به هر حال ما داعیه دار مجلس انقلابی هستیم و باید بتوانیم قوانینی مصوب کنیم که ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت را احیا کنیم و امیدواریم این مجلس در این راستا قدم های خیری بردارد.

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد