نمایشگاه عکس دفاع مقدس در چابهار گشایش یافت


نمایشگاه عکس دفاع مقدس در چابهار گشایش یافت

چابهار- ایرنا- نمایشگاه عکس دفاع مقدس با هدف تداعی فرهنگ شهادت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در چابهار گشایش یافت.

معاون عمرانی فرماندار چابهار روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تاثیر برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها در گرامیداشت حماسه‌سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس یادآوری رشادت و از خود گذشتگی شهدای باید برای همگان یک اصل باشد.

عبدالغفور هوت افزود: باتوجه به اهمیت آشنایی جوانان با شرایط دوران دفاع مقدس، ما نیز با برگزاری این نمایشگاه عکس قصد داریم تا در قاب هنر عکاسی تداعی کننده فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت برای شهروندان شهرستان چابهار در طول هفته دفاع مقدس باشیم.

وی بیان کرد: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، توسط هنرمندانی که خودشان همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در صفوف جبهه‌های حق علیه باطل حضوری چشم نواز داشتند خلق شده است.

معاون عمرانی فرماندار چابهار گفت: بازدید از این نمایشگاه عکس در طول روز برای عموم شهروندان آزاد است و این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در فرماندار برپاست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهارداشت: این نمایشگاه با عنوان "دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت" به منظور تبیین نقش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس برای نسل آینده برای سومین سال متوالی توسط این اداره‌کل در محل بندر شهید بهشتی چابهار برپا شد.

بهروز آقایی افزود: زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی، یاد و خاطره ایثار و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، افزود: این فرهنگ به عنوان میراثی گران سنگ در ذهن ملت ایران برای همیشه باقی خواهد ماند.

مدیرکل گمرک چابهار نیز در این آیین بیان کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی همیشه فروزان است که نیازهای فکری و معنوی نسلهای بعد از انقلاب را تامین می کند.

قربان کریمی با تقدیر از این اقدام مسوولان بندر چابهار افزود: این بندر استراتژیک علاوه‌بر اینکه فعالیت‌های اقتصادی را به بهترین حالت ممکن دنبال می‌کند و در راستای رونق و توسعه منطقه گام بر می‌دارد توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار نیز گفت: توجه ویژه یک ارگان اقتصادی به هشت سال دفاع مقدس با برنامه‌های گسترده‌ای که به منظور توسعه اقتصادی منطقه و رونق تجارت بر عهده دارد نشان از اهتمام ویژه مدیران انقلابی آن است.

سید کاظم اسد ادامه داد: برپایی این نمایشگاه یادآور روحیه ایثار، جهادگری، دوری از دنیاطلبی، خستگی ناپذیری و در میدان بودن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند