اجرای فاز اول پیاده‎راه جعفری در بروجرد


اجرای فاز اول پیاده‎راه جعفری در بروجرد

شهردار بروجرد گفت: احداث شهربازی و پیاده راه خیابان جعفری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

رحیم جافری در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که یکم شهریورماه صورت گرفت، با اشاره به مشکلات عدیده شهرداری در سنوات گذشته، وجود فساد مالی، دلالان، تصرف اموال و خودروهای شهرداری توسط دیگر ادارات را از جمله این مشکلات برشمرد.

وی با بیان آنکه هوشمندسازی سیستم‌های نرم‌افزاری شهرداری منجر به شفاف‌سازی و کنترل حق دسترسی کاربران شده، تصریح کرد: این مهم می‌تواند نقش بسزایی را در جلب اعتماد شهروندان و کاهش تخلفات احتمالی در سیستم اداری داشته باشد.

شهردار بروجرد با انتقاد از اداره آبفا مبنی بر عدم رسیدگی و بهسازی مسیل‌ها و کانال‌های سطح شهر، خاطرنشان کرد: مطابق با قانون «توزیع عادلانه آب» و «رأی صادره از هیات حل اختلاف استان» این اداره عملیات نگهداری، دیواره سازی و لایروبی کانال‌های انهار شهری را بر عهده دارد.

جافری تدوین طرح جامع ۵ ساله خدمات شهری با همکاری مرکز دانشگاهی، طرح جامع ترافیک شهری، افتتاح حسابی ویژه جهت واریز جرائم حذف پارکینگ و احداث پارکینگ در هسته مرکزی شهر از محل این درآمد و انتقال ساختمان شهرداری مرکزی به میدان راهنمایی را از دیگر طرح‌های آتی و یا در دست اقدام شهرداری برشمرد.

وی با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی بودجه شهرداری؛ از واریز مستمر حق بیمه کارکنان و سهم ۴ درصدی مشاغل سخت و زیان‌آور خبر داد.

گفتنی است، تملک ۲۵۰ هکتار زمین برای احداث شهربازی، اجرای فاز اول از پروژه پیاده راه خیابان جعفری به‌صورت امانی توسط شهرداری و توسعه بازارچه‌های سطح شهر با هدف اسکان و ساماندهی دستفروشان از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!